неділю, 19 квітня 2015 р.

Господи який дощ зараз валить, а я й далі буду вам розповідати про мою недавню подорож. Так ось настав час коли настав час пакувати рюкзак і валити додому ( хоча якже я цього не хотіла). З самого рання мене збудили ну як і в минулі всі дні, і заставили їсти . Я поки там була мабуть й погладшала на пару кг. А потім почалось сімейне приготування до такого білла як ховати в землю картоплю , і малу залишили на мене , як вже я потім зрозуміла вона ще та швайка:3 сама такою була , але ми знайшли спільну мову, і це було мило. А потім ми дивились Машу і ведмедя, й жували яблука.
пізніше все сталось занадто швидко , ми знову їли , збирались вто дуже дуже скоронько, бо Максу потрібно було на заняття з водіння ( пари він в той день пропустив, але про це ніхто не знав , у нас був заслужений вихідний)
Маршрутки там ходять не часто, але нам пощастило вам встигли на неї. А погода вже таки зіпсувалась , почав іти дощ і вітер був сильний дуже. Так ось потім ми пішли на квартиру ,бо на дворі було вельми некомфортно і давали бутерброди з чайком. Йшли останні години мого перебування в жт ,а ми дивились по телику Вороніни і ржали з іронією з цих таких приколів. За дві години до мого від'їзду ми вирішили ще раз піти до Глобалу і просто проходити там , бо сидіти на місці не хотілося . Мені в дорогу було куплено  мінералку і вирушили до зупинки
моє останнє фото з жт. Закину я його пізніше ,бо мій телефон не наділений такою функцією поки.
 По мене приїхале машина яка прямувала в к , і через 2 год 40 хв я вже була вдома :'(.
 І ось я на наступний день мала їхати на навчання і ця Соборна вулиця не замінить мені Київської.
а тепер я чекаю нової подорожжі до свого Максімки:))

Немає коментарів:

Дописати коментар