неділя, 19 квітня 2015 р.

походеньки по Житомиру

Все почалося з того,що моя матуся запропонувала мені поїхати до чудового Макса в гості ,на таке традиційне свято як Пасха. Ну а я користуючись моментом всіх ошарашила цією новиною, і почала мораьно себе готувати до того що скоро вдруге побачу місто ,яке має прекрасну назву Жито і Мир.
Так ось я почала скуповувати що тільки бачила кльове ,для свого Максімкі)
і мені було все мало і мало,і я все докуповувала в останні дні(ну як завжди).
і ось так сталось ,що перед ти як поїхати в мене ще було купа справ які я мала зробити в себе вдома ,і останні два дні я маталась по своєму невеликомумісті Костополі(по репетиторах,по магазинах) ну і звичайно допомагала по дому,адже залишала маму з трьома мужчинами ,які ні бе ,ні ме в хатніх справах.
Все це вбивало час ,який і так йде дуже швидко. Так ось настала довгоочікувана ніч ,коли я мала їхати до Жт(так буду в контексті вживати),я навіть поспала а десь о першій ночі зібралась і по мене приїхало таксі,так як я лінива дупа не можу пройтись декілька метрів.
Зайнявши найзручніші позиції в досить комфортабельному автобусі я обдзвонила всіх кого не лінь,відзвітувалась і налаштувалась спати.  Але не так сталось як гадалось за 3 години їзди від Костополя(к) до Жт я ніразу не заснула , а знайшла для себе чудове заняття спостерігати за навігатором. Ну а коли набридало дивилась на дорогу

Немає коментарів:

Дописати коментар